M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KitKat powraca do swojego hasła sprzed 85 lat

Katarzyna Woźniak | 20 października 2020, 06:00

Hasłem "Have z break, have a KitKat" marka świętuje urodziny.

W Wielkiej Brytanii marka batonów KitKat świętuje swoje 85. urodziny i promuje je hasłem "Have z break, have a KitKat". To klasyczny slogan, który marka wprowadziła 85 lat temu. Za kreację i realizację globalnej kampanii odpowiada agencja Wunderman Thompson. Jej główną osią jest konkurs w mediach społecznościowych – daje w nim konsumentom możliwość wymyślania słów dźwiękonaśladowczych. 
Jeremy Bullmore, który dołączył do J.Walter Thompson London w 1954 r. jako początkujący copywriter, trzy lata przed stworzeniem linii KitKat w 1957 r., pomoże marce wybrać najlepszy slogan przypominający dźwięk, oferując zwycięzcy pobyt w luksusowym hotelu dla dwojga.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,