M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Betfan po raz pierwszy z reklamą w TV

Maciej Burlikowski | 21 października 2020, 06:00

Bukmacher inwestuje w rozpoznawalność marki.

Firma bukmacherska Betfan debiutuje z kampanią reklamową w telewizji. Jej twarzą jest Mariusz Pudziankowski, znany zawodnik w walkach MMA w Polsce, który w reklamie pyta zadziornie: "Masz już konto w Betfan? Czy mam Ci je wklepać?".

Rynek zakładów bukmacherkich w Polsce jest szacowany na ponad 6 mld zł (bez gier liczbowych, czyli bez domeny państwowego monopolisty Totalizatora Sportowego). To więcej niż np. rynek kawy. Dwie największe działające na nim firmy to SKS i Fortuna. Betfan jest młodą firmą – zaczął działać w ub.r., nie buduje sieci stacjonarnych punktów tylko nastawia się na internet.

– Zależało nam, by materiał w 100% odpowiadał DNA naszej marki, która uwielbia kreować trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju branży. Dlatego pomysł na spot i kampanię opracowaliśmy sami. Cała produkcja w znacznej mierze nawiązuje do siły i charakteru Mariusza Pudzianowskiego, dlatego w materiale nie zabraknie ujęć z siłowni i oktagonu – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu Betfan.

Producentem spotu jest studio Simple Frame, a reżyserem doświadczony w branży reklamowej Michał Szewczuk. Muzykę i wokal nagrał Krystian Pudzianowski, młodszy brat Mariusza.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,