M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Delma powraca ze swoim brand hero

Katarzyna Woźniak | 21 października 2020, 06:00

Firma Upfield ze wsparciem produktu do smarowania, smażenia i gotowania.

Marka produktu do smarowania, pieczenia i gotowania – Delma z portfolio Upfield – startuje z nową kampanią pod hasłem "Delma gotowa na wszystko!”. W kampanii powraca brand hero marki – Delmik. 
Marka w szczególności promuje wariant Delma Maślany smak 80% tłuszczu. Kampania nawiązuje do hasła: "Smaruj, gotuj, smaż!”.
Delma to marka obecna na polskim rynku od 20 lat. Nową formułę produktu udoskonalono o zawartość 80% tłuszczu. 
Kampania jest wspierana spotami w TV oraz działaniami digital. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Bridge2Fun, za obsługę w social media marki – Mosqui.to, a media na potrzeby działań kupuje Dentsu. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,