Kraj

Orange i Play zaprosili do kampanii 14 influencerów gamingowych [wideo]

Za realizację całości kampanii odpowiada agencja Gameset.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpUxTfCdzS1A%22%7D
W najnowszej kampanii Orange i Play udział bierze 14 twórców treści gamingowych na YouTube. Influencerzy promują możliwość skorzystania z cashbacku w Google Play przy dokonaniu płatności za zakupy poprzez rachunek operatora. W ramach kampanii powstało kilkanaście filmów u influencerów, a także masthead na YouTube i specjalny landing page o akcji.

W akcji udział wzięli twórcy z kanałów JaworskiTV, Delaereq, LetsGoTry, GRAthiss, Koneko, Puzonik, PLKD, Kaluch, Doknes, iSuperMWK, Sheo, Jeż Tritsus, Enzzi i Juniorsky.

Za realizację całości kampanii odpowiada agencja marketingu gamingowego Gameset (grupa LTTM).