M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Orange i Play zaprosili do kampanii 14 influencerów gamingowych [wideo]

Maciej Florek | 21 października 2020, 06:00

Za realizację całości kampanii odpowiada agencja Gameset.

W najnowszej kampanii Orange i Play udział bierze 14 twórców treści gamingowych na YouTube. Influencerzy promują możliwość skorzystania z cashbacku w Google Play przy dokonaniu płatności za zakupy poprzez rachunek operatora. W ramach kampanii powstało kilkanaście filmów u influencerów, a także masthead na YouTube i specjalny landing page o akcji.

W akcji udział wzięli twórcy z kanałów JaworskiTV, Delaereq, LetsGoTry, GRAthiss, Koneko, Puzonik, PLKD, Kaluch, Doknes, iSuperMWK, Sheo, Jeż Tritsus, Enzzi i Juniorsky.

Za realizację całości kampanii odpowiada agencja marketingu gamingowego Gameset (grupa LTTM).

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,