M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

T-Mobile poprzez reklamę szuka specjalistów IT

Maciej Burlikowski | 21 października 2020, 06:00

Przy adaptacji kampanii employerbrandingowej operatora pracowały agencje Performante oraz Job'n'Joy.

Firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska (Deutsche Telekom) zdecydowała się na kampanię employerbrandingową w poszukiwaniu specjalistów IT. Reklamy pokazują transformację, jaką przeszła firma – od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do firmy technologicznej. Pokazują także, że jej pracownicy dzięki współtworzeniu najnowszych technologii mają realny wpływ na poprawę jakości życia milionów Polaków.

– Chcemy, żeby każdy pracownik T‑Mobile wiedział, że swoją pracą dokłada się nie tylko do sukcesu firmy, ale zmienia na lepsze otaczającą nas rzeczywistość. To jest najważniejszy przekaz naszej najnowszej kampanii skierowanej do rynku IT: "Wybierz pracę, która ma znaczenie" – komentuje Dagmara Ptasińska, dyrektor departamentu portfolio produktów HR w T-Mobile Polska.

Oprócz strony internetowej https://www.pracujwtmobile.pl kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych oraz poprzez filmy i animacje pokazujące T‑Mobile jako miejsce rozwoju najnowszych technologii.

"#IWILLNOTSTOP" jest kampanią globalną Deutsche Telekom. Przy jej adaptacji firma współpracowała z agencją Performante, nową zakładkę "Kariera" przygotowała zaś agencja Job'n'Joy.

Czytaj więcej na temat: , ,