M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Asda obiecuje konsumentom szanującym ekologię niższe ceny

( red. ) | 21 października 2020, 06:00

Brytyjska sieć chce w ten sposób zachęcić konsumentów do kupowania produktów świeżych bez plastikowych opakowań.

Brytyjska sieć supermarketów Asda wprowadza nową strategię cenową mającą na celu zachęcenie konsumentów do kupowania produktów bez opakowania. Marketer przygotowuje się do otwarcia pierwszego eksperymentalnego sklepu, w którym będzie realizować zasady zrównoważonego rozwoju. Asda w ramach aktywności "Greener at Asda Price" obniża ceny za owoce i warzywa sprzedawane luzem i bez opakowań. 
Supermarket otwiera również nowy sklep eksperymentalny w Leeds. Będzie on wyposażony w 15 dużych specjalnych dystrybutorów. Tutaj konsumenci będą mogli napełnić pojemniki 30 najpopularniejszymi produktami, w tym płatkami Kellogg's, torebkami herbaty PG Tips i płatkami Quaker Oats. 

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,