Kraj

Auto Świat uruchamia serwis subskrypcyjny

Pierwszy miesiąc subskrypcji kosztuje 4,90 zł, każdy kolejny 14,90 zł.

Ringier Axel Springer Polska rusza z ofertą płatnej subskrypcji w ramach serwisu Autoswiat.pl. 19 października w serwisie pojawiły się pierwsze artykuły dostępne wyłącznie dla subskrybentów usługi. Autoswiat.pl, obok Newsweek.pl, Forbes.pl i Fakt24.pl, jest kolejnym serwisem wydawnictwa z ofertą treści płatnych. – Uruchomienie Auto Świat w subskrypcji cyfrowej jest kolejnym krokiem w rozwoju naszej strategii płatnych treści cyfrowych. To już czwarty produkt subskrypcyjny, który oferujemy na rynku polskim, tym razem uzupełniamy naszą płatną ofertę o treści motoryzacyjne – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.

Subskrybenci, obok ekskluzywnych materiałów, znajdą w ofercie Autoswiat.pl testy najnowszych modeli samochodów, testy porównawcze, poradniki eksploatacyjne, prezentacje aut używanych, w tym testy długodystansowe, oraz porady (prawne, eksploatacyjne, zakupowe). W przyszłości wśród propozycji znajdą się również materiały audio oraz wideo. Pierwszy miesiąc subskrypcji dla nowych klientów serwisu kosztuje 4,90 zł. Każdy kolejny będzie dostępny dla użytkowników w cenie 14,90 zł. Pojawi się także możliwość zakupu rocznej subskrypcji w cenie 179 zł.

Powstanie usługi subskrypcyjnej Autoswiat.pl oparte jest na integracji cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której wydawane są zarówno Fakt24.pl, jak i Forbes oraz Newsweek, z platformą Piano dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi (paid content). 
 
Ring Publishing to kompleksowa cyfrowa platforma wydawnicza obsługująca cały proces tworzenia,
publikowania i monitorowania treści. Dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych
algorytmów wspiera monetyzację treści i angażowanie użytkowników. Jest wykorzystywana w 11 krajach i obsługuje 40 mln użytkowników. Daje też możliwość integracji z innymi sprawdzonymi usługami dla wydawców.