M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja Schulz Brand Friendly przygotowała raport "Wygrać z wirusem"

Piotr Machul | 21 października 2020, 06:00

Raport pokazuje nowe perspektywy i inspiruje marki, jak bezpiecznie przejść czas pandemii.

Agencja Schulz Brand Friendly przygotowała raport specjalny "Wygrać z wirusem". Na jego potrzeby przepytała marketerów i agencje – podmioty, których w numerze 7-8/2020 "Media Marketing Polska" wyróżniliśmy tytułem "Marketing z sercem". Była to próba docenienia profesjonalizmu, otwartości i empatii firm i stojących za nimi osób, które w różny sposób zaangażowały się w pożyteczne działania w czasie pandemii i narodowej kwarantanny.

Pomysłodawcy raportu zaznaczają, że publikacja nie wyczerpuje wszystkich tematów, które pojawiły się w świecie reklamy w czasie pandemii. Przede wszystkim jest zachętą do spojrzenia na biznes pod innym kątem i poszukiwania własnej drogi. – Zainspirowani nagrodą dla Schulz Brand Friendly poczuliśmy się wezwani do działania i postanowiliśmy stworzyć raport pokazujący pozytywne działania i pomysły na przyszłość. Tak powstał raport "Wygrać z wirusem" – wyjaśnia Wojciech Kotala, prezes zarządu agencji Schulz Brand Friendly.

Do jego współtworzenia zaproszono menedżerów marek: PepsiCo, BNP Paribas, Aviva, L’Oréal, Olx oraz agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Kotala podkreśla, że raport nie aspiruje do bycia kompletnym przepisem i odpowiedzią na pytanie, co zrobić, aby osiągnąć sukces. – To zbiór dobrych inspiracji i doświadczeń na złe czasy – podkreśla.

Raport skupia się na kilku obszarach, m.in.: rola mediów w czasie pandemii, rozwój e-commerce, zmiany zwyczajów konsumenckich, rynek ubezpieczeń dziś, jak giganci wspierają small business, walka z "wykluczeniem digitalowym" czy nowe zadania agencji kreatywnych w trudnych czasach.

Nieodpłatnie pełny raport "Wygrać z wirusem" można pobrać tutaj.

"Media Marketing Polska" jest patronem mediowym publikacji.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,