M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Startuje kampania marki Lusette

Katarzyna Woźniak | 22 października 2020, 06:00

Działania w digitalu realizowane są pod hasłem "Druga strona relaksu".

"Druga strona relaksu" – pod tym hasłem powstała kampania digitalowa marki wafli w czekoladzie Lusette (IDC Polonia). W ramach kampanii realizowany jest konkurs konsumencki. Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiada agencja Dziadek Do Orzechów.
Marka podkreśla, że każdy sposób na relaks jest dobry, jeśli służy konsumentowi. W ramach kampanii organizowany jest konkurs, w którym użytkownicy mogą podzielić się właśnie takim sposobem na relaks i
wygrać atrakcyjne nagrody: iPhone’y oraz bluzy marki Nago z relaksującym napisem. Komunikacja konkursu odbywa się w mediach społecznościowych – w Facebooku i Instagramie marki, kanałach displayowych, a także w materiałach POS.
W ramach kampanii została podjęta współpraca z influencerami, m.in. Mają Bohosiewicz. Lusette to marka wafelków premium obecna na polskim rynku od 2014 r. Pozycjonuje się jako marka świadomych swojej wartości kobiet, które nie zapominają, aby podczas zapracowanego dnia znaleźć moment dla siebie.
Dziadek Do Orzechów podjął współpracę z marką już po raz drugi. W 2019 r. agencja zrealizowała ogólnopolskie badanie pod hasłem "Relaksuj się, kto może!” (MMP24 z 29 maja 2019 r.). Celem kampanii było przedstawienie marki Lusette jako eksperta od chwili dla siebie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,