M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LPP wprowadziło chatbota drugiej generacji

Maciej Florek | 22 października 2020, 06:00

Chatbot w LPP został wdrożony przez zespół K2Bots.AI.

Klienci należących do LPP marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay mogą korzystać z pomocy konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Wdrożone we współpracy z K2Bots.AI narzędzie pozwala obecnie na rozwiązanie 200 najbardziej popularnych problemów zgłaszanych do contact center przez klientów sklepów internetowych. Chatbot drugiej generacji rozwiązuje prawidłowo już 70% wszystkich spraw, a dzięki możliwości odpowiadania na otwarte pytania, usprawnił obsługę rosnącej w ostatnim czasie liczby klientów w kanale e-commerce.

Chatbot w LPP został wdrożony przez zespół K2Bots.AI w komplecie z chmurowym rozwiązaniem contact center – Genesys PureCloud, w którym obsługiwane są rozmowy przełączone przez chatbota do człowieka oraz rozmowy z profili marek LPP w portalu społecznościowym Facebook. Chatbot wykorzystuje silnik przetwarzania naturalnego Google Dialogflow, uzupełniony przez autorską technologię K2Bots.AI.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,