Kraj

Feeders Agency z nowym logo, identyfikacją wizualną i manifestem

Rebranding agencji przygotował Bożydar Kaniewski.

Feeders Agency z nowym logo, identyfikacją wizualną i manifestem
Po blisko dwóch latach działalności Feeders Agency odświeża swoją identyfikację wizualną. Rebranding agencji przygotował Bożydar Kaniewski, head of arts Feeders.

– Połączenie dwóch liter E w nowym logotypie symbolizuje treści wyświetlane w feedzie, w dynamiczny, nowoczesny i skondensowany sposób. Użyta typografia podkreśla rozrywkowy charakter Feeders Agency. Natomiast wyrazista i żywa kolorystyka kontrastująca z bielą podkreśla energię agencji oraz wyróżnia logo Feeders wśród marek obecnych na rynku – komentuje Kaniewski.

Jednocześnie agencja zmienia swój manifest, który zostaje ujęty w haśle “Scroll-stopping advertising”. – Niezależnie do jakiego touchpointu dedykowana jest kampania, prędzej czy później trafi ona na małe, dotykowe ekrany odbiorców. Czy to w formie filmu na YouTube, InstaStories u influencera, czy notki prasowej. By zatrzymać scroll, każda idea, niezależnie od formy w jakiej pojawi się na feedzie, musi wywołać emocje – dać rozrywkę, wzruszyć lub edukować. Stąd powstał pomysł na #ScrollStoppingAdvertising, czyli komunikację, która wygrywa walkę o uwagę konsumenta – wyjaśnia Kuba Sagan, współzałożyciel Feeders Agency.