M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sprzedaż Unilevera wraca do poziomu sprzed pandemii

( red. ) | 23 października 2020, 06:00

Obroty spadły jednak w minionym kwartale o 2,4%, a perspektywy są trudne do przewidzenia.

Brytyjsko-holenderski koncern Unilever poinformował, że popyt na jego produkty wraca do poziomu sprzed wybuchu pandemii COVID-19. Podstawowa sprzedaż Unilevera wzrosła w trzecim kwartale br. o o 4,4%, napędzana przez sprzedaż domowych środków czystości, co ma związek z pandemią. 3,9% tego wzrostu wynikało ze wzrostu sprzedaży wolumenowej, a 0,5% z ceny. Obroty spadły jednak o 2,4% do 12,9 mld euro, w wyniku zawirowań kursów walut. Unilever ostrzega inwestorów, że na razie perspektywy pozostają trudne do przewidzenia. 

Segment kosmetyków i produktów do pielęgnacji ciała Unilever wzrósł o 3,8% dzięki innowacjom w biznesie Dove i ekspansji Lifebuoy. Segment produktów do pielęgnacji i czyszczenia domu wzrósł o 6,7%, podczas gdy żywność i napoje - o 3,7%.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,