M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

InPost startuje z nową loterią i powiększa zasięg

Paweł Piasecki | 23 października 2020, 06:00

880 nowych maszyn InPostu stanie przy placówkach sieci Delikatesy Centrum (Grupa Eurocash).

Nowa loteria ma zachęcić konsumentów do szybszego odbierania przesyłek z paczkomatów - mogą wziąć w niej udział osoby, które zrobią to w ciągu 2 godzin od otrzymania powiadomienia o nadejściu przesyłki i zarejestrują 4 ostatnie cyfry z numeru paczki na stronie loteriainpost.pl. Do wygrania są co trzy tygodnie zestawy klocków Paczkomat i skuter elektryczny HOP.CITY, a na zakończenie nagroda główna – samochód elektryczny Peugeot e-208 GT. Ekspresowy odbiór paczki w weekend jest premiowany potrojeniem liczby losów danego użytkownika w losowaniu finałowym. Ponadto każdy uczestnik, który zarejestruje paczkę na stronie loterii, ma szansę – obok udziału w losowaniach – wygrać e-book lub audiobook od Legimi. Taką nagrodę można zdobyć jeden raz. W loterii mogą wziąć udział przesyłki odebrane z paczkomatu od 22 października do 24 grudnia br.

Jednocześnie InPost - dzięki nawiązaniu współpracy z należącą do Grupy Eurocash siecią Delikatesy Centrum - skokowo zwiększy liczbę swoich paczkomatów. 20 września br. InPost informował, że ma już 8 tys. paczkomatów w Polsce, a ich liczba zwiększyła się o tysiąc w ciągu kwartału. Jak wynika z analiz firmy, paczkomaty pozwalają  zwiększać obroty handlowe sklepów czy stacji benzynowych, przy których są umieszczone, nawet o 10%. Zalety paczkomatów doceniają Polacy, którzy wybierają tę formę dostawy częściej niż kuriera – zwraca uwagę Rafał Brzoska, prezes InPost. - Badania pokazują, że współczynnik współkupowania wynosi przy tego typu usługach ok. 30%. Oznacza to, że 3 na 10 konsumentów, nadając lub odbierając paczkę w lub przy danym punkcie handlowym, zrobi przy tej okazji zakupy - podkreśla Ewa Borowska, członek zarządu Delikatesy Centrum.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,