M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sony przygotowuje się reklamowo do najważniejszej w tym roku premiery

Maciej Burlikowski | 30 października 2020, 06:00

Sprzedaż nowych konsol do gier rozpocznie się za 3 tygodnie.

Japoński koncern elektroniczno-rozrywkowy Sony przygotowuje kampanię marketingową związaną z nadchodzącą (19 listopada br.) premierą nowej generacji konsol do gier wideo - PlayStation 5. Od premiery poprzedniej generacji (PS4) minęło siedem lat.

Kreację reklam przygotowuje agencja Adam & Eve/DDB. Motyw przewodni spotu koncentruje się wokół idei eksploracji, przekraczania granic. Nabywcom nowych konsol producent obiecuje wręcz "epickie" doznania w trakcie rozrywki.

O tym, jak ważna dla Sony jest ta premiera, świadczy fakt, że segment gier związanych z konsolami przynosi koncernowi ponad jedną czwartą przychodów (26% w 2018 r.) i jest najbardziej zyskowny ze wszystkich obszarów jego działalności.

Czytaj więcej na temat: , , , ,