Kraj

USP Zdrowie wspiera markę Naturell [wideo]

Działania promocyjne są prowadzone m.in. w telewizji i digitalu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FC-CRI0OYHKc%22%7D
USP Zdrowie prowadzi kampanię reklamową marki Naturell. W tym miesiącu w portfolio marki pojawiły się kolejne nowości wspierające odporność całej rodziny: Naturell Immuno Hot dla dorosłych oraz Naturell Immuno Kids dla dzieci od trzeciego roku życia. Jak zapewnia marketer, produkty Naturell Immuno powstały zgodnie ze szwedzką filozofią lagom. Działania promocyjne są prowadzone m.in. w telewizji i digitalu. Nie udało nam się ustalić nazwy agencji odpowiedzialnej za kreację kampanii. Media dla USP Zdrowie planuje i kupuje dom mediowy Wavemaker.