Kraj

Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch awansują w VMLY&R

Jako creative group head odpowiadają za nadzór oraz merytoryczne i menedżerskie wsparcie części zespołów kreatywnych oraz klientów agencji.

Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch awansują w VMLY&R
Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.

W teamie kreatywnym razem od blisko trzech lat, pracowali dla klientów na rynku lokalnym, a także przygotowali liczne kampanie w regionie. Na koncie mają projekty dla marek z wielu branż – od motoryzacyjnej po producenta proszków do prania. Ich prace niejednokrotnie doceniane były na festiwalach i konkursach branżowych, zdobywając takie nagrody jak Effie Awards, KTR, Epica czy Golden Arrow. Jako creative group head odpowiadają za nadzór oraz merytoryczne i menedżerskie wsparcie części zespołów kreatywnych oraz klientów agencji VMLY&R.

Joanna Sroka z branżą reklamową związana jest od 9 lat. W VMLY&R pracuje od 2018 r., dotychczas na stanowisku senior copywritera. Doświadczenie zdobywała w agencjach JWT, Publicis DWL, GPD Agency oraz Leo Burnet. Na koncie ma pracę przy projektach nagradzanych na konkursach branżowych: Brązowe nagrody na Epica Awards oraz KTR za “Żarówkę IKEA” oraz Srebrne Effie Awards za “mBank – rocznik 2000”.

Sławomir Bełch w branży reklamowej jest związany od 14 lat. W VMLY&R pracuje od 2017 r., dotychczas na stanowisku senior art director. Doświadczenie zdobywał w agencjach Momentum McCann Worldgroup, Tipping Point TBWA, FCB Warsaw, IQ Marketing, Mullenlowe, Pracował przy kampaniach reklamowych, które otrzymały uznanie na wielu konkursach branżowych, m.in. Golden Arrow czy Effie Awards. Wśród nagrodzonych projektów znalazły się m.in. “Baw się kawą” dla Jacobs oraz “Rocznik 2000” i “Przedsiębiorco zyskaj” dla mBanku.