Kraj

Lysol wchodzi na polski rynek i rusza z kampanią [wideo]

Kampania telewizyjna obejmuje kanały główne TVN i Polsatu oraz kanały tematyczne z grupy TVP, TVN i Polsatu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6BQKub0U_ww%22%7D
Marka Lysol (Reckitt Benckiser Hygiene Home) z dziedziny dezynfekcji od teraz dostępna jest w Polsce. Wprowadzeniu produktów Lysol na polski rynek towarzyszy kampania edukacyjna pod hasłem “Dezynfekuj, aby chronić, tych, których kochasz”.

Działania komunikacyjne dotyczące wprowadzenia marki Lysol na polski rynek opierają się na dwóch filarach. Pierwszy z nich to działania medialne we współpracy z ekspertami – przedstawicielami świata medycyny i nauki.

Drugi filar kampanii stanowi spot telewizyjny. Kampania telewizyjna obejmuje kanały główne TVN i Polsatu oraz  kanały tematyczne z grupy TVP, TVN i Polsatu.

Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Havas Warsaw, a za zakup mediów do kampanii
dom mediowy OMD. Za koordynację kampanii edukacyjnej wprowadzającej markę Lysol na polski rynek jest odpowiedzialna agencja Walk PR.