Kraj

Canal+ reklamuje serial "Król"

Kampanię realizują Havas Warsaw i Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-hdO3Anrto4%26feature%3Demb_logo%26ab_channel%3DCANALPlustelewizjaprzezinternet%22%7D
Canal+ Polska reklamuje swój nowy serial telewizyjny pt. “Król”. To ekranizacja powieści Szczepana Twardocha o tym samym tytule w reżyserii Jana P. Matuszyńskiego. Grają w nim m.in.: Michał Żurawski, Magdalena Boczarska i Arkadiusz Jakubik. Ośmioodcinkowy serial będzie wyświetlany od piątku 6 listopada br.

Kampania reklamowa obejmuje działania offline i online. Promocja będzie prowadzona m.in. w TVN i TVN24, w TV-guide’ach i magazynach kolorowych, w rozgłośniach radiowych RMF FM oraz Grupy ZPR. Obecność na nośnikach reklamowych OOH została wzmocniona dwoma muralami przy ulicy Tamka w Warszawie oraz na budynku Warsaw Spire. Dopełnieniem kampanii offine są szeroko zasięgowe działania online.
Niestandardowe działania marketingowo-komunikacyjne to m.in. cztery numery “Gazety Królewskiej”, materiału promocyjnego inspirowanego przedwojenną prasą, przedstawiającą świat epoki serialu. Znalazło się w nim ponad 40 tekstów nawiązujących do serialu, a także wydarzeń historycznych, autentyczne reklamy z międzywojennej prasy czy nawet oryginalne przepisy kucharskie. Gazety dołączane są również do wysyłek, które przygotowuje firma Answear do swoich klientów. W zmodyfikowanej wersji “Gazeta Królewska” pojawiła się także w wydaniach “Gazety Wyborczej” i “Newsweeka”.
Twórcy serialu przygotowali także specjalny limitowany fotoalbum ze zdjęciami z planu, których autorem jest Łukasz Bąk (autor zdjęć m.in. do “Zimnej wojny”). Album zawiera także wstępy od twórców oraz artykuły wprowadzające do świata Warszawy z 1937 r., w którym dzieje się akcja serialu.
Z kolei firma odzieżowa Answear, w porozumieniu z Canal+, przygotowała limitowaną kolekcję ubrań, inspirowaną produkcją filmową.

Kreację do kampanii reklamowej opracowała agencja Havas Warsaw, a media planuje i kupuje dom mediowy Havas Warsaw. Za organizację eventów odpowiada agencja Monday PR.