Kraj

VMLY&R z kolejną kampanią dla Adidas ZX 2K Boost [wideo]

Kampania prowadzona była w digitalu, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3AsO1wucqJA%26feature%3Demb_logo%22%7D
Agencja VMLY&R Poland opracowała strategię i koncepcję launchu nowego modelu Adidas ZX 2K Boost. Podobnie jak w pierwszej odsłonie kampanii motywem przewodnim było hasło “oddly satisfying”, dlatego gamerzy – Jacob4yt oraz Yoshihito Mayoshe otrzymali gaming bloby (dedykowane pedały sterujące do gry), które umożliwiły im testowanie nowego modelu ZX. O przetestowanie nowego modelu zostały poproszone również streamerki. Agencja wraz z marką na potrzeby kampanii nawiązały współpracę ze start-upem InStreamly.

Kampania prowadzona była w digitalu, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów. Za strategię, kreację, produkcję gaming blob, social listening, moderację oraz współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaCom Warszawa. Współpracę z InStreamly realizowała agencja Devils One.