Polscy skoczkowie, Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki, testują hybrydowe i elektryczne modele Renault w kampanii Publicis Worldwide Polska. Akcja ma na celu zaproszenie do zapoznania się z cechami hybrydowego Clio, Captura hybrydy Plug-in oraz w 100% elektrycznego Zoe. Kampanii realizowanej m.in. w mediach społecznościowych i w radiu towarzyszy hasło “Elektromobilność dla Ciebie”.
Od 14 listopada zaczynają się specjalne dni jazd testowych. Przygotowane na potrzeby kampanii reklamy z udziałem popularnych skoczków będziemy mogli śledzić na Facebooku, YouTube i Instagramie. Dla każdego
z promowanych modeli Renault agencja Publicis Worldwide Polska opracowała kreacje wzbogacone o materiały z sesji zdjęciowej zrealizowanej podczas kręcenia spotów. Kampanię w mediach społecznościowych wspierają emisje reklam w stacjach radiowych.
Produkcję powierzono studiu Filmokracja. Za reżyserię odpowiada Karol Kołodziński. Operatorem był Tomasz Augustynek, a fotografem Jakub Kaźmierczyk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.