Kraj

Publicis Worldwide Polska z kampanią Renault [wideo]

Za reżyserię spotów odpowiada Karol Kołodziński. Operatorem był Tomasz Augustynek, a fotografem Jakub Kaźmierczyk.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMOG0tgkHEuA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polscy skoczkowie, Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki, testują hybrydowe i elektryczne modele Renault w kampanii Publicis Worldwide Polska. Akcja ma na celu zaproszenie do zapoznania się z cechami hybrydowego Clio, Captura hybrydy Plug-in oraz w 100% elektrycznego Zoe. Kampanii realizowanej m.in. w mediach społecznościowych i w radiu towarzyszy hasło “Elektromobilność dla Ciebie”.

Od 14 listopada zaczynają się specjalne dni jazd testowych. Przygotowane na potrzeby kampanii reklamy z udziałem popularnych skoczków będziemy mogli śledzić na Facebooku, YouTube i Instagramie. Dla każdego
z promowanych modeli Renault agencja Publicis Worldwide Polska opracowała kreacje wzbogacone o materiały z sesji zdjęciowej zrealizowanej podczas kręcenia spotów. Kampanię w mediach społecznościowych wspierają emisje reklam w stacjach radiowych.

Produkcję powierzono studiu Filmokracja. Za reżyserię odpowiada Karol Kołodziński. Operatorem był Tomasz Augustynek, a fotografem Jakub Kaźmierczyk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.