Kraj

Brand New Galaxy kupuje amerykańską agencję e-commerce Content26

Tony Martinelli oraz Mark White, twórcy i zarządzający Content26, pozostaną na swoich stanowiskach i będą raportować bezpośrednio do Kacpra Kłosa.

Brand New Galaxy, niezależny holding, który składa się z ośmiu agencji specjalistycznych, powiększa się właśnie o
dziewiątą, zakupioną w Seattle – Content26. Działa ona w obszarze e-commerce i specjalizuje się w planowaniu i kupowaniu mediów oraz prowadzeniu kampanii na takich platformach jak Amazon czy Wallmart.

Content26 działa na rynku amerykańskim od ponad 15 lat, zatrudnia 40 osób i ma status agencji partnerskiej Amazon. Agencja obok kampanii mediowych zarządza również treściami produktowymi, współpracując ze wszystkimi największymi sklepami internetowymi i marketplace’ami w Stanach Zjednoczonych. Dotychczas obsługiwała ponad 700 marek detalicznych wśród których znalazły się Philips, Lego czy Samsung. Łącząc siły z Content26, holding Brand New Galaxy nabył gotowe rozwiązanie w zakresie treści i reklam w ramach najpopularniejszych, globalnych platform e-commerce.

– Współpracując nad oddzielnymi projektami dla jednego wspólnego klienta, uświadomiliśmy sobie już w 2019 r., że ​​nasze agencje mają uzupełniającą się ofertę usług i zasięg geograficzny. Szukaliśmy globalnego partnera, który zaadresowałby naszą potrzebę budowania biznesu w Europie i poszerzenia oferty usług. Od samego początku Brand New Galaxy wydawało się nam odpowiednim wyborem, zarówno pod względem kultury, jak i oferowanych usług – wspomina Tony Martinelli, CEO i founding partner Content26. Tony Martinelli oraz Mark White, twórcy i zarządzający Content26, pozostaną na swoich stanowiskach i będą raportować bezpośrednio do Kacpra Kłosa.