Zagranica

Waitrose startuje z pierwszym wirtualnym festiwalem jedzenia

Brytyjska sieć detaliczna chce mimo obostrzeń wzmacniać więzi z konsumentami.

Brytyjska sieć Waitrose wystartowała z pierwszym festiwalem jedzenia i napojów online. Mimo pandemii i obostrzeń chce podtrzymywać kontakt z konsumentami i oddziaływać na ich zmysły.
Od 12 do 15 listopada umożliwi klientom wzięcie udziału w lekcjach gotowania na żywo, kursach mistrzowskich i pokazach. Waitrose pobiera 15 funtów dziennie za udział w festiwalu.
Siostrzana marka Waitrose, John Lewis, również organizuje wirtualne wydarzenia w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie, w tym samouczki dekorowania, lekcje szycia i degustacje dżinu. Istnieją również tutoriale online, w które zainwestowały takie marki kosmetyczne jak Jo Malone, Dior, Elemis i L’Oréal.

(Marketing Week)