Radio 357 zaprezentowało swój autopromocyjny spot. Oficjalny klip promocyjny Radia 357 został wybrany przez patronów, a stworzony w dużej mierze siłami słuchaczy – zapewnia stacja. Za koncepcję, scenariusz i reżyserię spotu odpowiada Aleksandra Górecka (słuchaczka i spiritus movens przedsięwzięcia). Za zdjęcia, montaż, korekcję koloru i organizację produkcji odpowiada Darek Papuq Felis-Obrycki. Ostrzycielem i asystentem operatora był Michał Gąsiorowski, kierowniczką planu – Joanna Felis-Obrycka. Za realizację nagrań i udźwiękowienie odpowiadał Robert Szczytowicz, muzyka pochodzi od Audio Network Polska. W spocie wystąpili członkowie tworzącego się Radia 357.
W weekend Radio 357 poinformowało również o zmianach w strukturze spółki. Udziały w 357 sp. z o.o., która będzie zarządzającym komplementariuszem Radia 357, objęli Piotr Stelmach, Marcin Łukawski i Paweł Sołtys. “Za kilka dni ta zmiana będzie już widoczna w KRS. Niedługo spółka zostanie jeszcze bardziej powiększona. Funkcję prezesa zarządu obejmie Paweł Sołtys – w tym przypadku to funkcja głównie nominalna, bo zarządzanie firmą będzie – nadal – zbiorowe. Następny przystanek – powołanie spółdzielni dziennikarskiej i zawiązanie spółki komandytowej” – poinformowało Radio 357 w swoich mediach społecznościowych.
Obecnie w serwisie Patronite Radio 357 zebrało 513 505 zł od 12 850 patronów.