Kraj

Radio 357 zaprezentowało promocyjny spot

Firma ogłosiła również zmiany w strukturze spółki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FI19PRXeYv8g%22%7D
Radio 357 zaprezentowało swój autopromocyjny spot. Oficjalny klip promocyjny Radia 357 został wybrany przez patronów, a stworzony w dużej mierze siłami słuchaczy – zapewnia stacja. Za koncepcję, scenariusz i reżyserię spotu odpowiada Aleksandra Górecka (słuchaczka i spiritus movens przedsięwzięcia). Za zdjęcia, montaż, korekcję koloru i organizację produkcji odpowiada Darek Papuq Felis-Obrycki. Ostrzycielem i asystentem operatora był Michał Gąsiorowski, kierowniczką planu – Joanna Felis-Obrycka. Za realizację nagrań i udźwiękowienie odpowiadał Robert Szczytowicz, muzyka pochodzi od Audio Network Polska. W spocie wystąpili członkowie tworzącego się Radia 357. 
W weekend Radio 357 poinformowało również o zmianach w strukturze spółki. Udziały w 357 sp. z o.o., która będzie zarządzającym komplementariuszem Radia 357, objęli Piotr Stelmach, Marcin Łukawski i Paweł Sołtys. “Za kilka dni ta zmiana będzie już widoczna w KRS. Niedługo spółka zostanie jeszcze bardziej powiększona. Funkcję prezesa zarządu obejmie Paweł Sołtys – w tym przypadku to funkcja głównie nominalna, bo zarządzanie firmą będzie – nadal – zbiorowe. Następny przystanek – powołanie spółdzielni dziennikarskiej i zawiązanie spółki komandytowej” – poinformowało Radio 357 w swoich mediach społecznościowych. 
Obecnie w serwisie Patronite Radio 357 zebrało 513 505 zł od 12 850 patronów.