Zagranica

Sainsbury w pandemii zmienia swój format reklamowy

Na święta firma postawiła na wartości rodzinne.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGqtcpLywgRU%22%7D
Sainsbury, sieć supermarketów z Wielkiej Brytanii, w związku z pandemią zmieniła swój coroczny format bożonarodzeniowej reklamy. Zamiast jednego spotu zaprezentuje trzy filmy, których główną osią są wartości rodzinne. Pierwszy film, których bohaterami są ojciec i córka rozmawiający przez telefon, miał premierę 14 listopada. Za kreację odpowiada Wieden+Kennedy London. Wszystkie filmy łączą aktualne wydarzenia z taśmami z przeszłości. Konsumenci w ramach kampanii świątecznej będą również zachęcani do przekazywania datków na rzecz potrzebujących. Supermarket oprócz tego chce przekazać darowizny w wysokości 4 mln funtów. 

(Marketing Week)