Kraj

HiBrands odpowiada za projekt opakowań nowego subbrandu Delecty

La Chocolatiere ma nawiązywać do czekoladowego rzemiosła twórców czekoladowych przysmaków.

HiBrands odpowiada za projekt opakowań nowego subbrandu Delecty
HiBrands przygotowało nową tożsamość wizualną dla subbrandu Delecty – La Chocolatiere. To nowa linia produktów opartych na deserowych i kulinarnych możliwościach czekolady. W portfolio znajdują się m.in. produkty, dzięki którym można upiec brownie, przyrządzić czekoladowo-orzechowe kremy, musy czy specjalną czekoladę do picia albo polewy do deserów. 
Marka uruchomiła również konkurs konsumencki, trwający do końca listopada. Aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolne produkty linii Le Chocolatiere za minimum 15 zł, zarejestrować paragon i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Nagroda główna w konkursie to 10 tys. zł, w 50 losowaniach zostaną również rozdane nagrody po 1000 zł. Za kreację i realizację konkursu odpowiada agencja Smolar. 
Opakowania produktów La Chocolatiere utrzymane są w charakterystycznej dla marki Delecta czerwonej kolorystyce, uszlachetnionej symbolicznymi wzorami. Ma to wzmacniać rozpoznawalność brandu parasolowego i pozwalać na silną ekspozycję nazwy linii produktowej. Mottem sumbarki jest “Desery z pasją”. Zespół HiBrands odpowiada za opracowanie tożsamości marki, a także projekt opakowań linii.