HiBrands przygotowało nową tożsamość wizualną dla subbrandu Delecty – La Chocolatiere. To nowa linia produktów opartych na deserowych i kulinarnych możliwościach czekolady. W portfolio znajdują się m.in. produkty, dzięki którym można upiec brownie, przyrządzić czekoladowo-orzechowe kremy, musy czy specjalną czekoladę do picia albo polewy do deserów.
Marka uruchomiła również konkurs konsumencki, trwający do końca listopada. Aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolne produkty linii Le Chocolatiere za minimum 15 zł, zarejestrować paragon i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Nagroda główna w konkursie to 10 tys. zł, w 50 losowaniach zostaną również rozdane nagrody po 1000 zł. Za kreację i realizację konkursu odpowiada agencja Smolar.
Opakowania produktów La Chocolatiere utrzymane są w charakterystycznej dla marki Delecta czerwonej kolorystyce, uszlachetnionej symbolicznymi wzorami. Ma to wzmacniać rozpoznawalność brandu parasolowego i pozwalać na silną ekspozycję nazwy linii produktowej. Mottem sumbarki jest “Desery z pasją”. Zespół HiBrands odpowiada za opracowanie tożsamości marki, a także projekt opakowań linii.