Kraj

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty i kampanią reklamową

Działania marketingowe obejmują m.in. kampanię outdoorową oraz tytuły prasowe.

Gazeta „Parkiet” (Gremi Media) zaprezentowała nową ofertę prenumeraty. Jak co roku przewidziano 6 wydań „Parkietu” w tygodniu, dodatki, takie jak: Akademia Parkietu, 4 poradniki prawne, 12 książek biznesowych oraz wyniki finansowe. Wszystkie składowe oferty dostępne są także w wersji elektronicznej. Redakcja przygotowała dla czytelników również kilka nowości: webinary i e-konferencje.

Prezentacji oferty towarzyszy kampania reklamowa, która podkreśla, że “Parkiet” dostarcza czytelnikom wszystkie najważniejsze informacje z zakresu giełdy, finansów, inwestowania i oszczędzania. Działania marketingowe obejmują m.in. kampanię na nośnikach outdoorowych Cityboard Media, internet: Interię, sieć reklamową Google oraz media własne: “Rzeczpospolitą” i “Parkiet”. Za koncepcję kreatywną, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.