Kraj

Winiary ruszają z loterią

W sieci sklepów Biedronka rozpoczyna się loteria Majonezu Dekoracyjnego z portfolio marki.

 

Winiary ruszają z loterią
Marka Winiary (Nestlè Polska) powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej Majonezu Dekoracyjnego Winiary w sieci sklepów Biedronka pod hasłem “Bądź przy kasie!”. Ogólnopolska promocja dotyczy Majonezu Dekoracyjnego Winiary we wszystkich pojemnościach dostępnych w Biedronce – 500 i 900 ml. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 23 listopada i potrwa do 18 grudnia 2020 r.
Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo kupić produkt promocyjny i wysłać SMS-a pod podany numer. Konsument od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę dzienną w postaci e-kodu do Biedronki w wysokości 50 zł. Codziennie do wygrania jest 20 e-kodów o wartości 50 zł, a łączna liczba nagród dziennych wynosi 520. Przewidziane zostały również nagrody tygodniowe w wysokości – 10 tys. zł (łącznie cztery nagrody tygodniowe).
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe w social mediach, telewizji oraz w aplikacji Blix. Zakup mediów powierzono UM Thrive.