Zagranica

Woreczek został chief brand & strategy officerem McDonald'sa w Europie

Pierre Woreczek objął stanowisko chief brand & strategy officera w europejskich strukturach sieci restauracji fast food McDonald's. Wcześniej pracował w...

Pierre Woreczek objął stanowisko chief brand & strategy officera w europejskich strukturach sieci restauracji fast food McDonald’s. Wcześniej pracował w koncernach Jacobs Suchard oraz Cadbury Schweppes. Przez ostatnie sześć lat pełnił funkcję wiceprezesa zarządu ds. marketingu we francuskim oddziale koncernu. Jego zatrudnienie wiąże się ze spadkiem sprzedaży w restauracjach w Europie oraz pogarszającym się wizerunkiem firmy, postrzeganej jako sprzedawca tzw. junk food. Woreczek będzie m.in. nadzorował prace nad strategiami marketingowymi i innowacjami produktowymi. Koncern zamierza w najbliższym czasie przeprowadzić szereg projektów badawczych w poszukiwaniu consumer insights, inwestować w sponsoring oraz poszerzać markę McDonald’s. (“BrandRepublic”)