Przetargi

PGE wybiera agencje do produkcji wideo

Umowa ramowa zawarta będzie na czas określony, tj. na okres 24 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia.

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpisała przetarg reklamowy. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu produkcji kontentu wideo na potrzeby promocji wizerunku marki PGE, tj. materiały wideo emitowane w mediach społecznościowych, w internecie, podczas eventów i/lub w kanałach komunikacji wewnętrznej dla pracowników PGE oraz w telewizji. Wybrani wykonawcy będą realizować zlecenia z zakresu produkcji spotów wideo – zarówno do kampanii digital, jak i ATL oraz w kanałach komunikacji wewnętrznej PGE. Będą to zarówno spoty fabularne, animacje 2D i/lub 3D. Oferty można składać do 7 grudnia br. Umowa ramowa zawarta będzie na czas określony, tj. na 24 miesiące, licząc od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia.

Tagi