Kraj

Nowa kanapka Pokcet z KFC wsparta akcją ATL i BTL

KFC (sieć należąca do firmy American Restaurants) wprowadza do swoich restauracji produkt promocyjny - kanapkę Pocket. Jest to kurczakowa kanapka...

KFC (sieć należąca do firmy American Restaurants) wprowadza do swoich restauracji produkt promocyjny – kanapkę Pocket. Jest to kurczakowa kanapka na tortilli ozdobiona sałatkami. Promocja Pocket otrzyma wsparcie w kampanii ATL i BTL – 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w dniach od 4 listopada do 5 grudnia w Polsacie i kanałach tematycznych. Dodatkowo o promocji będą informować materiały POS umieszczone na zewnątrz i wewnątrz restauracji (bannery, plakaty, ulotki, placematy, hangery). Koncepcję najnowszej kampanii promocyjnej opracowała firma Synergy Marketing Partners. Za kreację odpowiada agencja Red 8. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD. Promocja Pocket zakończy się 2 stycznia 2006 r. (TW)