Kraj

Spot Kotlina z Piotrem Cyrwusem ma ponad 1,2 mln odsłon

Kampania zachęca do mycia rąk.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQFvk5vxbXzM%22%7D
W majowym wydaniu MMP24 informowaliśmy o kampanii marki Kotlin (Maspex), której ambasadorem został aktor Piotr Cyrwus. Wystartowała nowa odsłona kampanii dla marki, która również zachęca do częstego mycia rąk, a muzyka w tle stylizowana jest na dyskotekowy hit. Spot estetyką nawiązuje do lat 80. 
To kontynuacja internetowej kampanii z udziałem Piotra Cyrwusa, która pojawiła się w sezonie grillowym. Marka tym razem rozwesela jesienno-zimowy czas, zapraszając do szaleństw w klimacie disco sprzed lat. Charyzmatyczny DJ wymienia potrawy, które możemy jeść z ketchupem Kotlin, ale przed zjedzeniem których trzeba koniecznie myć ręce. Komunikacja marki prowadzona jest w ramach tej kampanii na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz na TikToku.
Za kreację odpowiada Agencja Feeders. Media na potrzeby działań kupuje Starcom.