Kraj

Marketing Plus i Starcom przygotowują kampanię sieci Mix Electronics

Agencja Marketing Plus i dom mediowy Starcom po wygranym w wakacje przetargu zrealizują ogólnopolską kampanię reklamową sieci sklepów Mix Electronics...

Agencja Marketing Plus i dom mediowy Starcom po wygranym w wakacje przetargu zrealizują ogólnopolską kampanię reklamową sieci sklepów Mix Electronics oferującej sprzęt RTV i AGD. Kampania rozpocznie się 28 listopada br. – Celem działań reklamowych jest zwiększenie znajomości marki, budowanie wizerunku sieci, której cechą charakterystyczną jest wysoki poziom obsługi ukierunkowanej na budowanie zadowolenia i lojalności klientów. Dodatkowo w kampanii pojawią się elementy sprzedażowe charakterystyczne dla branży – powiedział Paweł Kurowski, dyrektor ds. strategii i mediów w agencji Marketing Plus. Akcja obejmie telewizję i ogólnopolskie radio, stale wykorzystywane w działaniach prosprzedażowych sieci. Grupą docelową są osoby mieszkające w miastach, w wieku 16-49 lat, w przypadku których dochód na gospodarstwo domowe wynosi ponad 1400 zł. Kreacja spotu ma w żartobliwy sposób pokazywać zadowolenie klientów Mix Electronics. Sieć ma 300 sklepów, na terenie których działają również salony marki Era. Wartość budżetu kampanii nie została ujawniona. (PR)