Kraj

Cytryna zrealizowała kolejny spot dla Mokate Cappuccino z udziałem Paolo Cozzy

Firma Mokate SA wystartowała z intensywną kampanią wizerunkową kawy Mokate Cappuccino. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki poprzez podkreślenie, że...

Firma Mokate SA wystartowała z intensywną kampanią wizerunkową kawy Mokate Cappuccino. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki poprzez podkreślenie, że jest to jedyne prawdziwe włoskie cappuccino. Idea kreatywna jest kontynuacją ubiegłorocznej linii zaproponowanej przez agencję Cytryna, wykorzystującej znanego z programu TV “Europa da się lubić” Włocha Paolo Cozzę, który ma uwiarygodnić przekaz reklamowy. Film emitowany jest w telewizji przez cztery tygodnie, do początku grudnia br. Media do kampanii kupił i zaplanował dom mediowy EquinoxMedia. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tramway. Współpraca Mokate SA z agencją Cytryna trwa od 2004 r. (MKS)