Przemysław Pohrybieniuk, od 1 grudnia br. dyrektor zarządzający Kulczyk Foundation, odpowiadał wcześniej za różne aspekty zarządzania, marketingu, rozwoju biznesu, zarządzania reputacją i komunikacji społecznej, m.in. w międzynarodowych firmach Danone (członek zarządu), PwC, BBDO (PR), Dentons oraz organizacjach społecznych, takich jak Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” (prezes zarządu) i ACCA (dyrektor zarządzający na Polskę i kraje bałtyckie).
Pohrybieniuk był współtwórcą i liderem programu marketingu zaangażowanego społecznie „Podziel się posiłkiem” – oraz „Mlecznego startu” – produktu z obszaru biznesowych innowacji społecznych. Obecnie jest także członkiem Rady Programowej Kongresu Ekonomii Wartości (Open Eyes Economy Summit) w Krakowie, członkiem Rady Uczelni Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz Rady Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (stosunki międzynarodowe) oraz Szkoły Zarządzania University of Bath w Wielkiej Brytanii (MSc).