Kraj

Absolut promuje smaki w dużej kampanii BTL "Find Your Flavour"

V&S Luksusowa Zielona Góra rozpoczęła dużą akcję promocyjną "Find Your Flavour" dla marki Absolut Vodka. Celem kampanii jest budowanie wizerunku...

V&S Luksusowa Zielona Góra rozpoczęła dużą akcję promocyjną “Find Your Flavour” dla marki Absolut Vodka. Celem kampanii jest budowanie wizerunku odmian smakowych Absoluta – Citron, Raspberri, Vanilia, Kurant, Peppar, oraz prezentacja różnych sposobów ich konsumpcji. Grupę docelową kampanii stanowią wykształceni młodzi ludzie w wieku 25-35 lat, mieszkający w miastach, dobrze zarabiający, prowadzący aktywne życie towarzyskie, otwarci na nowe doświadczenia, odbiorcy produktów markowych. “Find Your Flavour” jest jedną z największych kampanii realizowanych w ostatnim czasie dla marki Absolut, zarówno w Polsce, jak i innych krajach. Zgodnie z opracowaną strategią nowego pozycjonowania produktów smakowych działania wizerunkowo-edukacyjne mają na celu przybliżyć grupie docelowej smaki Absoluta i zachęcić konsumenta do znalezienia własnego smaku. Pierwszy raz marka zdecydowała się na jednoczesną, wspólną promocję wódek smakowych oraz szerokie ich wsparcie. Po raz pierwszy również lokalne działania promocyjne opracowane na rynek polski zostaną zaadaptowane na inne rynki. Główną platformą komunikacyjną kampanii jest strona internetowa ww.findyourflavour.pl, do której odwiedzenia zachęcają działania promocyjne w kanale on-trade i off-trade. Aktywności on-trade oparte są na serii weekendowych eventów odbywających się w klubach i barach ośmiu miast Polski. Podczas każdej imprezy wybrani klienci otrzymują karty Absolut upoważniające do wzięcia udziału w ekskluzywnej promocji przygotowanej z myślą o grupie docelowej Absolut. Aktywności off-trade prowadzone są w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, obejmują ekspozycję produktów oraz limitowane opakowania Absolut z promocją on-pack. Dodatkowo w blisko 100 największych hipermarketach na terenie całej Polski odbywają się promocje wódek smakowych Absolut. Autorem akcji jest agencja IQ Marketing, która m.in. opracowała kreację materiałów POS, opakowań promocyjnych oraz współtworzyła projekt strony internetowej. Za działania PR wspierające kampanię odpowiada agencja Sensors PR. Marka Absolut w segmencie importowanych wódek smakowych ma ok. 30 proc. udziałów. Głównym konkurentem jest marka Finlandia należąca do portfolio Brown-Forman Polska. (TW)