Kraj

Procter & Gamble wprowadza nową linię kosmetyków do stylizacji włosów

Koncern Procter & Gamble wprowadził na rynek nową linię kosmetyków do stylizacji włosów ShockWaves Massive Murowany Fryz. Seria składa się...

Koncern Procter & Gamble wprowadził na rynek nową linię kosmetyków do stylizacji włosów ShockWaves Massive Murowany Fryz. Seria składa się z trzech produktów: lakier, wosk i żel. Debiut nowych kosmetyków wspierany jest kampanią reklamową. Adaptację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa. Za kreację działań internetowych odpowiada agencja Brainshop U-Boot. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy MediaCom Warszawa. Akcja reklamowa obejmie telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP1, TVP2, MTV, Viva, 4fun.tv i ZigZap) oraz internet (m.in. portal Onet, komunikator Gadu-Gadu). Wartość budżetu oraz długość trwania kampanii nie zostały podane. (JD)