Kraj

KAMPANIA MCCANN-ERICKSON DLA RATOWANIA ZWIERZĄT

Z inicjatywy agencji McCann-Erickson powstała społeczna kampania pod hasłem "Oddanie - przywiązanie". Jej celem jest uświadomienie polskiemu społeczeństwu problemu porzucania...

Z inicjatywy agencji McCann-Erickson powstała społeczna kampania pod hasłem “Oddanie – przywiązanie”. Jej celem jest uświadomienie polskiemu społeczeństwu problemu porzucania zwierząt. W największych miastach i przy trasach wylotowych z nich, pojawi się w każdym miesiącu po sto billboardów z plakatami akcji. Na przystankach znajdzie się 300 podświetlonych tablic, bezpłatnie na ten cel przeznaczy je AMS. W “Magazynie Gazety Wyborczej”, “Wprost”, “Przyjaciółce” i “Moim Psie” ukażą się całostronicowe reklamy w dwóch wersjach. “Oddanie” przedstawiają dwa smutno patrzące zza krat schroniska psy, “przywiązanie” – pozostawiona w lesie i przywiązana do drzewa charcica (autentyczne zdjęcie wykonane przez Frank & Wolf). Na plakatach wydrukowanych przez Print & Display, podany jest też numer konta Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami. (JS)