Kraj

LPP szykuje świąteczno-noworoczną kampanię "New year Reserved for me"

LPP SA przygotowuje kampanię noworoczną dla marki Reserved pod hasłem "New year Reserved for me". Jak zapowiada Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor...

LPP SA przygotowuje kampanię noworoczną dla marki Reserved pod hasłem “New year Reserved for me”. Jak zapowiada Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu LPP SA, kampania zacznie się od reklam w grudniowych magazynach dla kobiet, chwilę później ruszy silna kampania outdoorowa, która swoim zasięgiem obejmie duże miasta, gdzie są salony Reserved (obecnie jest ich w całym kraju 85). Nowa kolekcja Reserved będzie komunikowana m.in. na billboardach, wallboardach, citylightach i środkach komunikacji miejskiej, m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Krakowie, we Wrocławiu, w Szczecinie i innych dużych miastach. Reklamy pojawią się także na witrynach i we wnętrzach sklepów sieci Reserved nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Akcja będzie wsparta dodatkowo promocją w internecie, prasie ogólnopolskiej (większość tytułów modowych dla pań i panów) oraz lokalnej (w wybranych miastach reklamy i product placement), w wielu materiałach drukowanych dystrybuowanych poprzez salony Reserved, w centrach handlowych i w czasopismach sprzedażowych. Na potrzeby akcji “New year Reserved for me” powstały też filmy, które będą wyświetlane w internecie oraz w kinach w całej Polsce. Kampanię uzupełniają reklamy dźwiękowe przeznaczone do akcji w lokalnych stacjach radiowych oraz w centrach handlowych i salonach Reserved. Równocześnie firma przygotowała nowy serwis www prezentujący kolekcję świąteczną i sylwestrowo-karnawałową. Ważnym elementem nowego serwisu jest dział “now in stores”, gdzie prezentowane będą wszystkie ubrania Reserved reprezentujące nowe trendy – projekt ten ma ułatwiać decyzje zakupowe oraz insiprować do modnego ubierania się. (MG)