Przetargi

Continuum wygrała przetarg Polmleku, marketer negocjuje ze Starcomem

Agencja Continnum z grupy Alinea wygrała przetarg Polmleku, producenta wyrobów mlecznych. Jak twierdzi Andrzej Soroka, pełnomocnik Polmleku i koordynator przetargu,...

Agencja Continnum z grupy Alinea wygrała przetarg Polmleku, producenta wyrobów mlecznych. Jak twierdzi Andrzej Soroka, pełnomocnik Polmleku i koordynator przetargu, Continuum zaproponowała optymalny plan kampanii, nowatorskie rozwiązania i najatrakcyjniejsze koszty realizacji działań reklamowych. Na short-liście znalazły się także agencje McCann-Erickson, Demo Effective Launching oraz Elżbieta Pełka Creative Services. Grupa Continuum pracuje nad pierwszą kampanią produktów nabiałowych marketera, ma ona nawiązywać do zdrowego stylu życia i waloru polskiego pochodzenia marki. Trwają prace nad nazwą produktu, który ma być promowany w 2006 roku. Kampania ruszy w pierwszym lub drugim kwartale roku. Jak mówi Andrzej Soroka, decyzja dotycząca współpracy z domem mediowym jeszcze nie zapadła, ale pod uwagę brany jest głównie dom mediowy Starcom. W związku z negocjacjami prowadzonymi z domem mediowym budżet reklamowy Polmleku nie jest jeszcze doprecyzowany. Wiadomo jedynie, że ma wynosić kilka milionów złotych (JN)