Zagranica

Agencja Goodby z San Francisco wygrała budżet marki Frappuccino wart 12 mln dol.

Napoje kawowe Frappuccino to wspólny produkt Starbucks Coffee Co. i PepsiCo. Marketerzy do obsługi wartego 12 mln dol. budżetu reklamowego...

Napoje kawowe Frappuccino to wspólny produkt Starbucks Coffee Co. i PepsiCo. Marketerzy do obsługi wartego 12 mln dol. budżetu reklamowego tej marki wybrali agencję Goodby Silverstein & Partners z San Francisco (Grupa Omnicom), która w finale pokonała agencję Bartle Bogle Hegarty z Nowego Jorku. Do tej pory tym budżetem zajmowała się nowojorska filia agencji Fallon (Grupa Publicis), ale w lipcu br. jej biuro zostało zamknięte, po tym jak opuścili ją dwaj top-managerowie. Według TNS Media Intelligence na reklamę marki Frappuccino w I poł. br. wydano 5 mln dol. (“AdAge”)