Kraj

Coty po raz pierwszy reklamuje w telewizji damski zapach Pierre Cardin

Coty Polska rozpoczął pierwszą telewizyjną kampanię promującą damski zapach Pierre Cardin Emotion. Dotychczas reklamowane były tylko męskie kosmetyki zapachowe. Perfumy...

Coty Polska rozpoczął pierwszą telewizyjną kampanię promującą damski zapach Pierre Cardin Emotion. Dotychczas reklamowane były tylko męskie kosmetyki zapachowe. Perfumy Pierre Cardin Emotion są produktem semiselektywnym. Kampania kierowana jest do kobiet w wieku 25-39 lat. Adaptację reklamy przygotowała agencja Testardo Red Cell. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia. Działania promocyjne obejmują wszystkie główne stacje ogólnopolskie, TVN Siedem, TV4 oraz wybrane stacje tematyczne. Marka Pierre Cardin jest także sponsorem serialu “Anioł Stróż” i cyklu “Super Kino” emitowanych w stacji TVN. Długość trwania kampanii oraz wartość jej budżetu nie zostały podane. Sugerowana cena perfum we flakonie 15-ml wynosi około 70 zł. (JD)