Kraj

Influencerki Haart, Janina Daily i Sylwia Majcher w wielkanocnej kampanii sieci Aldi

Za koncepcję kreatywną kampanii "Święta z jajem" odpowiada agencja Freundschaft (do niedawna Scholz & Friends Warszawa).

Influencerki Haart, Janina Daily i Sylwia Majcher w wielkanocnej kampanii sieci Aldi
Do wielkanocnej kampanii sieci Aldi “Święta z jajem”, będącej częścią kampanii “1001 powodów, by wpaść do Aldi“, oprócz Klubu Komediowego zaangażowane zostały także influencerki: Hania Kozłowska znana jako Haart, Janina Daily oraz Sylwia Majcher, dziennikarka, autorka bestsellerowych książek, m.in. „Gotuję, nie marnuję. Kuchnia zero waste po polsku”. Każda z nich na swoich profilach w mediach społecznościowych pokaże, jak przygotowuje pisanki, i opowie o własnych tradycjach świątecznych. Trzy nowe produktowe spoty wideo przygotuje również ekipa Klubu Komediowego.

W trakcie kampanii promowane będą typowe produkty wielkanocne, m.in. czekoladowy zając Oster Phantasie, biała kiełbasa (Mięsne Specjały) czy kawa Moreno w cenach promocyjnych. Klienci sklepów Aldi otrzymają też poradnik, jak zaplanować święta w duchu zero waste, dostępny na stronie internetowej sieci. Akcja rusza 15 marca i swoim zasięgiem obejmie outdoor, radio, online, w tym social media oraz POS. 

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Freundschaft (do niedawna Scholz & Friends Warszawa), za launch i prowadzenie kanału sieci Aldi na Instagramie odpowiada zaś agencja Freundschaft The Digitals. Operacyjną obsługą na Facebooku zajmuje się agencja Ando. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat (OOH i radio) oraz Iprospect (online).