Kraj

UPC Polska rozszerza ofertę, wprowadza usługi telefonii cyfrowej

UPC Polska rozszerza dotychczasową ofertę o usługi telefonii cyfrowej. W ten sposób staje się dostawcą potrójnych usług: telewizji, internetu i...

UPC Polska rozszerza dotychczasową ofertę o usługi telefonii cyfrowej. W ten sposób staje się dostawcą potrójnych usług: telewizji, internetu i telefonii. Mieszkańcy Bydgoszczy, Katowic, Krakowa, Lublina, Szczecina, Trójmiasta, Warszawy i Wrocławia już mogą zamawiać usługę. Do końca 2005 r. w zasięgu potrójnej usługi UPC ma być ponad milion gospodarstw domowych. Aby skorzystać z oferty usług telefonicznych, wystarczy przełączyć aparat z gniazdka dotychczasowego operatora telefonicznego do gniazdka UPC przy użyciu specjalnego modemu dostarczonego przez UPC. Oferta obejmuje dodatkowe usługi: prezentację numeru abonenta wywołującego oraz blokadę połączeń wychodzących. Obecnie klienci mogą skorzystać z dwóch taryf telefonicznych: Tanich Rozmów UPC (polecane osobom lubiącym rozmawiać i niechcącym płacić wysokiego abonamentu) oraz Darmowych Rozmów UPC (oferta m.in. dla osób dużo rozmawiających wieczorami i w weekendy). W obecnej promocji klienci firmy mogą dodatkowo obniżyć wydatki na rozmowy telefoniczne. UPC oferuje dwa miesiące abonamentu telefonicznego gratis oraz promocyjne ceny abonamentów miesięcznych od 19,90 zł brutto za Tanie Rozmowy UPC i od 49,90 zł brutto za Darmowe Rozmowy UPC. Z usługi telefonii cyfrowej korzystają już klienci UPC w Holandii, we Francji i na Węgrzech. Nowa oferta będzie reklamowana w Polsce za pomocą materiałów BTL umieszczonych w lokalnych biurach obsługi klienta, mailingu do obecnych klientów firmy i ulotek rozdawanych przez przedstawicieli handlowych. Kreację materiałów przygotowała agencja TBWA/Warszawa. W przyszłym roku planowane są działania reklamowe na szerszą skalę. Przedstawiciele UPC Polska nie informują, ilu klientów spodziewają się zyskać po pierwszym roku dostępności usługi. Obecnie z oferty telewizyjnej UPC korzysta ok. 1,8 mln gospodarstw domowych. (MKS)