Zagranica

WPP Group wprowadza w Europie nowe narzędzie sponsoringowe

Agencja sponsoringowa Prism należąca do WPP Group wdraża w Europie najnowszą wersję swojego narzędzia sponsoringowegop o nazwie Six Sigma. Strategia...

Agencja sponsoringowa Prism należąca do WPP Group wdraża w Europie najnowszą wersję swojego narzędzia sponsoringowegop o nazwie Six Sigma. Strategia planowanych działań przedstawiona w publikacji “Sponsorship’s Holy Grail: Six Sigma Forges the Link Between Sponsorship & Business Goals” ma pomóc marketerom w zrozumieniu i ewaluacji działań sponsoringowych w zależności od zakładanych celów biznesowych. Narzędzie Six Sigma było do tej pory zastosowane w Ameryce Północnej m.in. przez Forda, HSBC, Samsunga, DuPont czy Xerox. Według Prism w 2005 r. na świecie zostanie wydanych 30 mld dol. na działania sponsoringowe. (“BrandRepublic”)