Marka Cadillac wchodzi do Polski, jednocześnie na nasz rynek zostanie też wprowadzony brand Corvette (który de facto jest luksusowym subbrandem Chryslera) – zarówno Cadillac, jak i Corvette to brandy należące do General Motors. Zajmująca się biznesem związanym z tymi autami centrala Cadillac & Corvette Europe wybrała na ich polskiego dystrybutora spółkę Auto-Pol-Service SA, która od lat współpracuje z General Motors, dystrybuując inne marki tego koncernu w swoim salonie sprzedaży w Warszawie. Oficjalną inaugurację pierwszego salonu Cadillac & Corvette Experience Center przygotowały agencje Excentric Public Relations oraz FilmDesign. Roland Gerber, dyrektor zarządzający Cadillac & Corvette Central Europe, stwierdził podczas oficjalnej inauguracji pierwszego salonu, że Polska jest ważnym rynkiem ze względu na wielkość i potencjał, a firma liczy na to, że oryginalny amerykański styl reprezentowany przez te dwie marki znajdzie swoich zwolenników i wywalczy sobie miejsce na szybko rosnącym polskim rynku dóbr luksusowych. (MG)