Kraj

Cin & Cin sponsorem pierwszego kalendarza "Playboya"

Marka Cin & Cin (Ambra SA) jest sponsorem pierwszej edycji kalendarza magazynu "Playboy" (wydawca: Marquard Media Polska) na 2006 r....

Marka Cin & Cin (Ambra SA) jest sponsorem pierwszej edycji kalendarza magazynu “Playboy” (wydawca: Marquard Media Polska) na 2006 r. – Obie marki mają wiele wspólnego ze światem zmysłów i pragnień – twierdzi Marcin Andrzejczyk, brand manager marki Cin & Cin w Ambrze. – “Playboy” to najpopularniejszy magazyn o erotyce dla mężczyzn, który po raz pierwszy wydaje noworoczny kalendarz. Zaś Cin & Cin to marka, która lubi zaskakiwać, nie boi się odważnych i nowatorskich rozwiązań, dlatego chętnie wsparliśmy przedsięwzięcie magazynu “Playboy”. Zwłaszcza że zdjęcia do kalendarza zrobił sam Guido Argentini – dodaje Andrzejczyk. Argentini to uznany włoski fotografik (obecnie mieszka w USA), który pracował m.in. dla magazynów: “Marie Claire”, “Men’s Health”, “Panorama”, “Playboy”, “Vogue”, “Max” i “Maxim”. W ramach akcji promocyjnej producent przygotował kampanię outdoorową, która potrwa przez cały grudzień i będzie obecna we wszystkich dużych miastach Polski, m.in.: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, we Wrocławiu, w Katowicach, Szczecinie. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki Cin & Cin kojarzonej z intymnymi sytuacjami między kobietą a mężczyzną, w których to piękna, zmysłowa, pewna siebie i swej atrakcyjności kobieta decyduje o tym, co się wydarzy i jak potoczy się wieczór. W ubiegłym tygodniu rozpoczęła się telewizyjna kampania Cin & Cin, w której postać bajkowego Kopciuszka gra zmysłowa kobieta. Za obsługę reklamową Ambry odpowiada agencja reklamowa Open i dom mediowy Media Direction OMD. (MB)