Kraj

Samsung planuje niestandardowe wsparcie reklamowe modelu telefonu SGH-D600

Samsung Electronics Polska wprowadza na polski rynek model telefonu SGH-D600. Jak mówi Bartosz Herman, marketing manager telecom & IT Samsung...

Samsung Electronics Polska wprowadza na polski rynek model telefonu SGH-D600. Jak mówi Bartosz Herman, marketing manager telecom & IT Samsung Electronics Polska, jest to następca modelu SGH-D500, który był najsilniej wspieranym telefonem Samsunga w tym roku – poza kampaniami mediowymi także sponsoringiem (m.in. regat żeglarskich) i eventami. Wielkość wydatków na komunikację marketingową telefonu SGH-D600 ma zostać utrzymana na podobnym poziomie. Jego wyróżniki to m.in. aparat cyfrowy (dwa megapiksele), funkcja TV pozwalająca na podłączenie telefonu do projektora czy telewizora czy funkcja Picsel Viewer pozwalająca na pracę z większością formatów biurowych. Kreację globalną reklam SGH-D600 przygotował J.Walter Thompson. Polski oddział JWT przygotowuje lokalną adaptację, jest też w pełni odpowiedzialny za kreację reklamy internetowej. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MindShare. Kampania launchowa, która rozpocznie się w najbliższych dniach, obejmie telewizję (15- i 30-sekundowe spoty), kina (te same spoty w wybranych kinach Cinema City), internet (komunikatory, portale i wortale, kreacja ma pokazywać w intrygujący sposób najważniejsze funkcje telefonu), prasę (bez standardowych reklam – telefon pojawi się w sesjach modowych, specjalnych prezentacjach produktów etc., planowane jest także wykorzystanie tytułów niszowych typu “Polski Katalog Snowboardowy”), outdooru (m.in. wielkoformatowa reklama w centrum Warszawy). Nowy model telefonu pojawi się też na najnowszym pokazie kolekcji Macieja Zienia, projektanta mody współpracującego promocyjnie z Samsungiem. (MG)