Kraj

Tesco pracuje nad launchem marki odzieżowej Cherokee, rozstrzygnęło przetarg reklamowy

Tesco Polska na początek przyszłego roku zaplanowało launch marki odzieżowej Cherokee. Marketer rozstrzygnął właśnie przetarg na obsługę reklamową launchu -...

Tesco Polska na początek przyszłego roku zaplanowało launch marki odzieżowej Cherokee. Marketer rozstrzygnął właśnie przetarg na obsługę reklamową launchu – zwyciężyła agencja Henyo Behrendt i dom mediowy Zenithmedia. Henyo Behrendt pokonała agencje Schulz, McCann-Erickson, Lowe GGK i Domino; agencje te zaproponowały domy mediowe, z Lowe GGK wystartował PanMedia Western. Jak mówi Sylwia Pyśkiewicz, kierownik zespołu ds. komunikacji zewnętrznej w Tesco Polska, firma ma wyłączność na sprzedaż amerykańskiej marki Cherokee na wszystkich europejskich rynkach. Sylwia Pyśkiewicz nie zdradza szczegółów nt. strategii jej pozycjonowania – wiadomo jedynie, że będzie to marka z tzw. średniej półki. Tesco chce promować swój brand odzieżowy poprzez intensywną kampanię telewizyjną, prasową i outdoorową. (JN)