Kraj

Agencja Great Open House prowadzi akcję mystery shopper na zlecenie Microsoftu

Firma marketing services Great Open House koordynuje akcję z zakresu mystery shopper prowadzoną dla firmy Microsoft. Ideą projektu jest zapewnienie...

Firma marketing services Great Open House koordynuje akcję z zakresu mystery shopper prowadzoną dla firmy Microsoft. Ideą projektu jest zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta w punktach sprzedaży. – W grudniu br. w sklepach komputerowych w całej Polsce pojawią się tajemniczy klienci reprezentujący firmę Microsoft. Udając zwykłych klientów, będą sprawdzać, czy sprzedawcy przedstawiają zainteresowanym pełną paletę zalet możliwości komputerów Media Center, podkreślając prostotę obsługi urządzenia i jego funkcjonalność – mówi Emilia Lange-Cichocka z agencji Great Open House. Firma Microsoft nagrodzi wszystkich sprzedawców, którzy zaprezentują wszystkie walory komputerów Media Center. Dostaną optyczną mysz bezprzewodową lub klawiaturę. (MKS)