Kraj

Digital One realizuje interaktywny projekt dla marki Pepsi

Agencja interaktywna Digital One przygotowała serwis świąteczny dla marki Pepsi (Pepsi-Cola General Bottlers Poland). Jest on częścią akcji promocyjnej, której...

Agencja interaktywna Digital One przygotowała serwis świąteczny dla marki Pepsi (Pepsi-Cola General Bottlers Poland). Jest on częścią akcji promocyjnej, której celem jest wzrost sprzedaży oraz kreowanie wizerunku brandu. Site adresowany jest do konsumentów w wieku 12-25 lat. Szata graficzna została przygotowana na podstawie specjalnie stworzonych z tej okazji komiksowych postaci, których autorem jest popularny młody rysownik Michał “Śledź” Śledziński. W ramach sekcji “Squad życzeń” użytkownicy mogą zgłaszać propozycje życzeń, które pokazywane w serwisie są dostępne dla innych internautów. Ponadto goście serwisu mają również możliwość wysyłania e-kartek oraz ściągnięcia świątecznych tapet. W sekcji “Squadowa scena” użytkownicy mają możliwość współtworzenia komiksu ze śmiesznych scenek nawiązujących do świątecznej tematyki. Najlepsze propozycje zostaną opublikowane w serwisie oraz nagrodzone gadżetami Pepsi. Równocześnie w ramach promocji prowadzony jest konkurs SMS-owy “Łap kontakt na święta”. W zabawie mogą uczestniczyć osoby, które do końca grudnia zakupią 2,5-litrowe butelki Pepsi z promocyjną etykietą. Na zwycięzców czeka 60 telefonów komórkowych oraz wyjazd do hotelu lodowego w Jukkasjarvi. Platformę SMS obsługuje firma EL2. (TW)